Skriv ut

Informasjon til leietaker

Brenneriveien 5

Kjære leietaker,

For å lette både din og vår hverdag, har vi som gårdeier valgt å legge ut praktisk og viktig informasjon for eiendommen. Dersom du opplever at noe av informasjonen ikke stemmer, eller om det mangler informasjon, vennligst ta kontakt med oss slik at vi kan oppdatere siden.

 

Generell fakta om eiendommen:

  • Adresse: Brenneriveien 5
  • Postadresse: 0182 Oslo
  • Areal: 2 712 m²
  • Antall etasjer: 4 + kjeller
  • Type areal: Kontor, lager
  • Byggets energiklasse: F

Kontaktpersoner for eiendommen:

  • Driftsleder (fellesareal, utvendig): Vidar S. Larsen
  • Forvaltningssjef (fakturaer/felleskostnader): Tryggvi Olafsson
  • Markedsansvarlig (utleie, reforhandling): Vebjørn Bøe Dyrø
  • Teknisk driftssjef: Sven Olav Nygård
  • Forvaltningsdirektør: Lars Ørmen
  • Vakttelefon: 948 77 777. Ved behov for assistanse utenom ordinær arbeidstid, bruk vår vakttelefon. Tjenesten betjenes av vårt vaktselskap Vectrocon, og vil besørge nødvendig hjelp.

Informasjon i alfabetisk rekkefølge:

Adgangskort/nøkler

  • Det benyttes både fysisk nøkkel og adgangskort for tilgang til eiendommen.
  • Kontaktperson ved problemer for å komme inn: Vaktselskap / Driftsleder.
  • Kontaktperson for bestilling av adgangskort/nøkler: Driftsleder.
  • Signaturberettiget hos leietaker kan bestille.
  • Leveringstid: Maks 2 dager for adgangskort.
  • Kostnad: Leietaker.

Alarm:

  • Leietaker har selv ansvar for sikkerhet i egne lokaler.
  • Egen vakttelefon etter vanlig kontortid: 94 87 77 77.
  • Vaktselskap:  Vektrocom.
  • Generell vaktrutine: Vaktselskap går en låserunde.

Avfallshåndtering:

  • Vanlig søppel: Søppeldunker i tunellen.
  • Kildesortering:  Skal skje hos leietakere, papp/papir dunker i tunell.
  • Renhold i fellesarealer: Trapperommet – inngangsparti.

Brann:

  • Samlingsplass: Ved inngangen til ungdomsklubben på andre siden av gaten.
  • Eiendommens brannvernleder: Driftsleder Vidar S. Larsen
  • Lagring i fellesarealer/rømningsveie er strengt forbudt.
  • Lagring av brannfarlig væske etc. er meldepliktig.

Garderober/dusjanlegg:

  • Det er ikke felles garderobe og dusjanlegg i eiendommen.

Heiser:

  • Antall heiser: 1
  • Hvem skal kontaktes ved stans/driftsproblemer: Driftsleder, alternativt trykke på alarmknappen i heis for toveis-kommunikasjon med vaktselskap.

Høytider:

  • Praktisk informasjon ved følgende høytider:
  • Jul: Ingen spesiell
  • Påske: Ingen spesiell
  • 17. mai og andre røde flaggdager: Ingen spesielle

 

  • Inngangsparti fra Brenneriveien er stengt når Brenneriet (kaffebaren) er stengt. Må bruke adgangskort.

Innbrudd:

  • Rutiner for innbrudd i fellesareal: Kontakte vaktselskap eller Driftsleder.
  • Rutiner for innbrudd hos leietaker: Kontakte vaktselskap, melde det til politiet og eget forsikringsselskap. Melde fra til Driftsleder.

Kantine:

  • Det er for tiden ikke felles kantine i eiendommen.
  • Kaffebar i 1. etasje, som kan levere mat.

Nabolaget:

  • Nærmeste minibank: Kiwi
  • Nærmeste blomsterbutikk:
  • Nærmeste bysykler:
  • Nærmeste parkeringshus: Fjellhallen ovenfor Vulkan, Maridalsveien 14
  • Nærmeste trikk/buss/jernbane: Maridalsveien
  • Nærmeste restaurant/overtidsmat: Vulkan
  • Nærmeste kaffebar: I Brenneriveien 5

Ordensregler

  • Røyking: Tillatt i tunellen, hvor det er satt opp askebeger på vegg.
  • Det skal ikke røykes foran hovedinngangspartiet i Brenneriveien 5.

Oppvarming:

  • Eiendommen varmes opp via el-kjele. Vannbårent anlegg.

Parkering:

  • Egen garasjekjeller, som for tiden er utleid.

Porttelefon:

  • Hvordan få merket: Kontakt Driftsleder.

Postkasser:

  • Det er postkasser i eiendommen, i “tunnelen”.

Renhold:

  • Frekvens på renhold i fellesarealer: 3 ganger pr. uke.
  • Leverandør: Storbyrenhold.
  • Utvendig vindusvask: April/mai.
  • Feiing av uteareal: kontinuerlig.

Skilting:

  • Kontaktperson for endring av leietakermerking? Driftsleder.

Strømleverandør til eiendommen:

  • Kraft: LOS
  • Nett: Hafslund

Sykkelparkering:

  • Det er sykkelparkering i bakgården.
  • Syklene må ikke være til hinder for gjennomgang eller parkerte biler.

Terrasse:

  • Terrassen på taket er felles for alle leietakere. Ta kontakt med Forvaltningssjef for ordensregler for bruk av terrassen.

Tilpasningsmulighet:

  • Ved ønske om endring av leietakers areal: Kontakt Forvaltningssjef.

Varelevering:

  • Vareleveringen: Leietaker mottar selv direkte.

 

Ta kontakt med utleier ved eiendomssjef i forkant før:

  • Fest/arrangement
  • Endring i leieobjektet
  • Montering av objekter på fasade eller tak
  • Fremutleie